Drama Adellea Sofea lakonan Ungku Ismail Aziz dan Mira Filzah

Terbaru di slot Akasia TV3, drama Adellea Sofea akan mula bersiaran pada 6 Disember 2019. Terbitan Radiusone Sdn Bhd, skrip Nieza Nahar dan diarahkan oleh Shahrulezad Mohameddin. Ditayangkan pada hari Isnin hingga Jumaat jam 7 malam selama 28 episod.


Para Pelakon

Mira Filzah, Ungku Ismail Aziz, Bella Dally, Jasmine Suraya, Fizo Omar, Josiah Hogan, Iman Zulkarnain, Roy Azman, Fazlina Ahmad Daud, Cassia Iman, Kazar Saisi, Sharisa Haris.

Episod 1 Episod 2 Episod 3 Episod 4
Episod 5 Episod 6 Episod 7 Episod 8
Episod 9 Episod 10 Episod 11 Episod 12
Episod 13 Episod 14 Episod 15 Episod 16
Episod 17 Episod 18 Episod 19 Episod 20
Episod 21 Episod 22 Episod 23 Episod 24
Episod 25 Episod 26 Episod 27 Episod 28

Lagu Tema / OST dan Sisipan

Tentang Rahsia - Judika & Shila Amzah, Syarat Bahagia - Dinda Permata, Selalu Denganmu - Amylea X Kaer, Bagai Lagu Indah - Adzrin.

Sinopsis Drama Adellea Sofea

Adellea Sofea adalah seorang gadis yang baik dan solehah. Kemudian bertemu dan jatuh cinta dengan sorang jejaka bernama Firdaus. Lelaki yang dianggap akan memberikan 1001 kebahagian dan memanisan dalam hidupnya.

Mereka kemudian berkahwin dan bahagia. Namun segalanya berubah bila rahsia disimpan oleh Firdaus selama ini terbongkar. Firdaus rupa-rupanya seorang penagih dadah.

Kehidupan Adellea Sofea bagai dipanah petir dan serba serbi tidak kena. Rumahtangga yang bahagia mula berantakan. Kemuncaknya Firdaus ditangkap dan didakwa atas tuduhan cubaan membunuh isterinya sendiri, Adellea Sofea.

Mampukan cinta Adellea Sofea bertahan untuk sang suami? Dan mampuhkah Firdaus berubah demi cinta sang isteri? Benarkah Firdaus itu cuba membunuh Adellea atau sebab lain?

Gambar Pelakon





Saksikan kesudahan drama Adellea Sofea ini yang akan bersiaran di slot Akasia TV3 nanti.

Related Posts

Load comments