Drama Lelakimu Yang Dulu lakonan Sharnaaz Ahmad dan Nelydia Senrose

Drama Lelakimu Yang Dulu akan mula bersiaran pada 19 September ini di Slot Akasia TV3, lakonan Sharnaaz Ahmad dan Nelydia Senrose. Adaptasi dari novel karya Farah Dariana terbitan Idea Kreatif. Drama ini arahkan oleh Eoon Shuhaimi, skrip Rozie Rashid dan merupakan terbitan produksi Machae Allstar United Sdn Bhd.


Para Pelakon

Sharnaaz Ahmad, Nelydia Senrose, Redza Rosli, Nadia Brian, Ungku Hariz, Reen Rahim, Dian P.Ramlee, Jalaludin Hassan, Azizah Mahzan, Muhammad Afiq Muiz, Ezzaty Abdullah, Rosnah Johari dan Arryan Petra.

Episod 1 Episod 2 Episod 3 Episod 4 Episod 5
Episod 6 Episod 7 Episod 8 Episod 9 Episod 10
Episod 11 Episod 12 Episod 13 Episod 14 Episod 15
Episod 16 Episod 17 Episod 18 Episod 19 Episod 20
Episod 21 Episod 22 Episod 23 Episod 24 Episod 25
Episod 26 Episod 27 Episod 28

Lagu Tema / OST

Takdir Tercipta - Hafiz Suip & Adira.


Sinopsis Lelakimu Yang Dulu

Mengisahkan tentang pasangan suami isteri, Hazrul dan Daliya yang terpisah apabila Hazrul dimasukkan ke dalam penjara atas kesalahan merogol. Daliya yang terluka membawa diri bersama kandungan yang dirahsiakan daripada Hazrul.

Setelah dua tahun berpisah, Hazrul menemui Daliya dan mendapat tahu tentang kewujudan zuriatnya bersama si isteri. Lantas rancangan diatur untuk mendapatkan zuriatnya, Heidi Isyraf dan mahukan Daliya kembali padanya. Disamping itu, Nazli yang setia disisi Daliya juga menyimpan perasaan cinta terhadap Daliya.

Jangan lupa ikuti drama Lelakimu Yang Dulu pada setiap hari Isnin hingga Jumaat jam 7 malam di TV3.

Related Posts

Load comments