Drama Turki, Forever Bound (Dayan Yuregim) di TV2

Drama bertajuk Forever Bound (Dayan Yuregim) ini bersiaran pada setiap hari Isnin hingga Jumaat jam 6 petang di TV2. Kalau di Turki drama ini mempunyai 13 episod dan ditayangkan pada 2017 yang lalu.

Drama Turki, Forever Bound (Dayan Yuregim) di TV2

Para Pelakon

Cansel Elçin as Avukat Fuat, Ece Uslu as Elvan, Nilay Deniz as Seray, Berk Atan as Atıf Şanal, Ege Aydan as Ekrem Şanal, Didem İnselel asTuncer, Salman as Remzi, Bengi Öztürk as Aysun, Serap Matyaş as Asiye, Brad Berke Bayrak as Selim.

Episod 1 Episod 2 Episod 3 Episod 4 Episod 5
Episod 6 Episod 7 Episod 8 Episod 9 Episod 10
Episod 11 Episod 12 Episod 13 Episod 14 Episod 15
Episod 16 Episod 17 Episod 18 Episod 19 Episod 20
Episod 21 Episod 22 Episod 23 Episod 24 Episod 25
Episod 26


Sinopsis Forever Bound (Dayan Yuregim)

Mengisahkan tentang wanita Elvan yang gigih membesarkan anaknya.

Elvan (Ece Uslu) adalah seorang wanita yang bekerja di salah satu kawasan miskin di Istanbul, cuba untuk hidup dengan dua orang anak dan suaminya Tahir (Bülent Alkış). Dia bekerja sebagai pegawai kesihatan di poliklinik kejiranan dan juga membantu suaminya, yang merupakan penjual buah di pasar. Suami Elvan menggunakan kekerasan kepada Elvan.

Pada suatu hari, anak lelaki Elvan, Selim (Brad Berke Bayrak), yang sangat menyukai bandar, mengalami kemalangan lalu lintas semasa bermain bola di kawasan kejiranan. Elvan dan anak perempuannya Seray (Nilay Deniz), yang mengkhuatirkan Selim, 'Adakah dia hidup, akankah dia hidup? Adakah hidup sihat juga?

Daripada kemalangan itu, bermulalah drama antara keluarga Elvan & keluarga orang yang melanggar Selim.

Related Posts

Load comments